Rakennusalan yhteishakukampanja kannustaa: Tuu tekee perässä

Rakennusalan yhteishakukampanja pyörähti käyntiin. Tuu tekee perässä -yhteishakukampanjassa päästään seuramaan ja kuulemaan raksa-alan nuoria työntekijöitä. Somekasvojen lisäksi mainosvideoilla vilahtavat muun muassa reippaat työmuurahaiset, nopeutta symboloiva gepardi, sosiaalinen laumaeläin kapybara sekä muita yllättäviä työmaavierailijoita kampanjan pinkissä tunnusvärissä.

Videot näkyvät TikTokissa, Snapchatissa, Instagramissa ja Youtubessa. Näiden lisäksi toteutamme Google-mainontaa, joka ohjaa rakennusalalle.fi-sivustolle. Kampanja päättyy maaliskuun puolessa välissä.

Kampanjassa esiintyy kahdestatoista yrityksestä yhteensä neljätoista somekasvoa, jotka edustavat eri toimialoja ja erilaisia ammatteja eri puolilta Suomea. Tavoitteena on, että nuorelle tulee mainoksen nähdessään tunne: voisiko rakennusalalta löytyä itselle oma paikka, oma projekti – ja oma juttu?

Kampanjan kotipesä sijaitsee rakennusalalle.fi/yhteishaku. Sivulta löytyvät kaikki mukana olevat somekasvot sekä tietoa yhteishausta. Eri somekanavissa kampanjaan liittyvissä sisällöissä käytetään tunnistetta #rakennatulevaisuutta.

Seuraa meitä TikTokissa!

Mobiilivalikko – voit sulkea valikon ESC-näppäimellä
Rakennusalalle
Yksityisyyden yleiskatsaus

Evästeiden avulla voimme palvella sinua paremmin. Keräämme tietoa verkkosivuston käytöstä. Voit hallinnoida asetuksiasi alla.